A PERMANENTE MEMORIA DO DOUTOR GARCÍA SUAREZ ENTRE OS AMIGOS DOS MUSEOS DE GALICIA

Amigos dos Museos de Galicia é un colectivo de memoria, e a memoria nutre a Historia, agradecendo e aprendendo de xente, feitos e cousas boas. Así é que o 18 de decembro, día da Esperanza deste ano – tan coutado por inesperadas circunstancias –  deixou ente noso mundo o doutor Xosé Luís García Suárez, benquerido do noso colectivo: participativo en moitas xeiras polo mundo, por Galicia, e que mentres poido animou o noso espazo de cultura “Portas Ártabras”  cada luns, contándonos as crónicas das súas viaxes polo mapamundi, por Iberia, por Galicia, ilustradas con imaxes limpas de paisaxes, paisanaxes e monumentos , sin afeamentos. Excelentes imaxes, colección de fotografías que tivo a ben doar, en vida, ao Centro Galego das Artes da Imaxe, CEGAI. Igualmente a súa biblioteca, enciclopedias, libros de Ate e de Historia que agora enriquecen a Biblioteca da Academia de Belas Artes.

Dr. García Suárez – (Fotografía X. Raúl López Naya)

Por algo Amigos dos Museos de Galicia, no 2013 tivemos a ben outorgarlle a García Suárez o Premio Pedra do Destino coa insignia de ouro deste colectivo. Pero o máis importante é que o levaremos no noso corazón, pola súa leal amizade, positividade e ese ánimo tolerante, libre aberto á grandeza do universo. Algo que nos contaxiou, que levan e transmiten os seus fillos, Antonio e José Luís, colaboradores e Amigos do noso colectivo, imprescindibles nesa ansia de difundir humanismo, seguindo coa tradición e bo facer de compartir saberes .

Dr. García Suárez – (Fotografía X. Raúl López Naya)

Unha das portas do noso espazo de Sinagoga 22, dende hai anos, xa leva o nome de Doutor García Suárez. Lembranzas a sumar a de tantos amigos e amigas, que tamén quedan labrados na lembranza dos que seguimos vivindo, enxergando, movendo sentimentos, pra transmitir aquel seu exemplo de Humanismo. Nesa viaxe eterna das Galaxias atoparémonos novamente, Amigo dos Amigos.