MARTES 14 DE MAIO: ”LUISA VILLALTA: DEVIR GALEGA” POR PILAR GARCÍA NEGRO. O FACHO.

image.png

Desde a Agrupación Cultural O Facho comunicámosvos  a celebración  do seguinte acto, dentro das palestras públicas do segundo trimestre de 2024.

O vindeiro dia 14 de maio a profesora e escritora Pilar García Negro, impartirá unha palestra co título: ” Luisa Villalta : Devir galega

Data: 14 de maio, martes

Hora: ás 8 do serán

Lugar: Portas Ártabras – Rúa Sinagoga 22 baixo. Cidade Vella – A Coruña

Pilar García Negro é unha destacada lingüista e profesora galega, cunha extensa traxectoria académica e política. Estudou Filoloxía Hispánica e Filoloxía Galega na Universidade de Santiago de Compostela, onde se doutorou en 1991.

Comezou a súa carreira como profesora de lingua española en varios institutos antes de unirse á Universidade da Coruña en 1991, onde foi profesora titular desde 1995 no Departamento de Galego-Portugués, Francés e Lingüística. Ademais do seu labor académico, participou en numerosos congresos nacionais e internacionais sobre sociolingüística, literatura galega, e feminismo. Publicou edicións e estudos sobre destacados autores galegos e foi presidenta da Asociación Cultural Alexandre Bóveda da Coruña.

Pilar García Negro, ademais do seu destacado labor académico e a súa traxectoria como deputada no Parlamento de Galicia polo BNG desde 1989 ata 2003, é recoñecida polo seu coñecemento e estudo da obra de Luisa Villalta, a quen coñeceu e tratou en vida. Este interese levouna a ofrecer conferencias e contribucións significativas no ámbito do estudo e difusión do legado de Luisa Villalta.”

2a6f8942-5cc2-420d-8192-4ff4feb1e246.png

Agrupación Cultural O’ Facho