outras actividades

ROTEIROS DE OUTONO RECOMENDADOS: O MODERNISMO E AS PAISAXES DE LLORENS NAS MARIÑAS CORUÑESAS

Ampliar imagen

O Consorcio das Mariñas ofrece un novo recurso cultural e turístico, neste caso arredor do Modernismo, da súa singular arquitectura urbana, así como  de mansións  rurais indianas, da burguesía... confluir de arquitectos, de artesáns, de constructores e promotores. Anos nos que tamén se encadran as buscas pictóricas que dende o impresionismo abren a outros camiños :a presencia nesta bisbarra do pintor coruñés Francisco LLorens, atraído por paisaxes que ofrecen o reto de reinterpretar no lenzo e "ao natural" sobre o cabalete,  a poesía de cada intre, o devalar da luz, das nubes, das estacións...: Betanzos, Sada, Oleiros, Bergondo, Abegondo, Carral, Cambre forman parte destes dous recorridos, o Modernismo/ as paisaxes de LLoréns, centrado arredor dos anos vinte do século pasado, cando se abrían tantos camiños nas pescudas artísticas.

O obxectivo destas rutas guiadas é poñer en valor e divulgar a obra de Francisco Llorens e a súa identificación como “o pintor das Mariñas”, así como difundir o patrimonio natural, etnográfico e arquitectónico deste xeodestino. Percorrerán aqueles lugares que o pintor plasmou nas súas obras, que dalgún xeito o inspiraron ou formaron parte da súa traxectoria vital.

Itinerarios promocionais, a prezo simbólico,  que  incluen o xantar e tertulia sobre o tema en lugares representativos. Fará de profesor e guía acompañante o historiador da Arte Felipe-Senén. Abaixo incluimos as datas. Para maior información en VIAXES PACO, Rúa Juan Florez 32, baixo, tfn.-981126021

RUTA 1.- PERCORRIDO TURÍSTICO POR BETANZOS

Percorrido guiado a pé por Betanzos, onde o pintor residiu practicamente durante un ano.Partindo da Praza dos Irmáns García Naveira, farase un traxecto guiado centrado naqueles puntos que lle serviron de inspiración a Llorens para algunhas das súas obras. A visita rematará cunha cea-degustación de produtos locais.

LUGAR: Betanzos

PUNTO DE ENCONTRO: Praza dos Irmáns García Naveira, Betanzos (fonte de Diana Cazadora)

HORA: 19.00-20.30 h

DATAS: 22 e 29 de setembro e 20 de outubro

PREZO: 15 € / persoa

RUTA 2.- PERCORRIDO TURÍSTICO EN AUTOCAR POLAS MARIÑAS

Este percorrido circular en autocar levaranos polas paisaxes que Llorens plasmou nalgúns dos seus cadros máis famosos. Esta ruta poñerá de manifesto a súa especial relación con estas paisaxes das Mariñas que cobran unha importancia transcendental na súa obra, sobre todo as perspectivas costeiras, converténdoo nun dos paisaxistas de referencia na historia da arte do século XX en Galicia.

LUGAR: Bergondo, Sada e Oleiros

PUNTO DE ENCONTRO: Casa da Cultura Pintor Llorens, Sada

HORA: 11.00-14.00 h

DATAS: 28 de outubro, 11 de novembro e 2 de decembro

PREZO: 18 €/ persoa

RUTA 3.- O MODERNISMO NA CORUÑA E SUA CONTORNA

Este itinerario combina unha visita a pé pola Coruña modernista, cidade natal do pintor Francisco Llorens, cun percorrido guiado en autocar por algúns lugares das Mariñas, para centrar a atención do visitante na irrupción deste renovador estilo arquitectónico de finais do século XIX e principios do XX na bisbarra. Este percorrido permitirá coñecer aqueles edificios modernistas máis emblemáticos da cidade, desde a Praza de María Pita ata a contorna da Praza de Lugo. A visita inclúe xantar na Coruña.

LUGAR: A Coruña cidade, Oleiros e Sada.

PUNTO DE ENCONTRO: Praza de María Pita, A Coruña (monumento a María Pita)

HORA: 11.00-14.00h Visita a pé pola Coruña

14.00-16.00h Comida

16.00-19.00h Visita en autocar polas Mariñas

DATAS: 23 de setembro, 21 de outubro e 4 de novembro

PREZO: 28 €/ persoa

RUTA 4.- LLORÉNS E AS SÚAS PAISAXES DAS MARIÑAS DO INTERIOR

Percorrido guiado en autocar por algúns dos lugares do interior da bisbarra das Mariñas: Carral, Culleredo e Cambre, onde Llorens recrea a paisaxe en todo o seu esplendor cromático, e cuxos pazos e casais serán fonte de inspiración constante na súa obra.

LUGAR: Carral, Culleredo e Cambre.

PUNTO DE ENCONTRO/SAÍDA: Praza de Ourense, A Coruña

HORA: 11.00-14.00 h

DATAS: 27 de outubro, 18 e 25 novembro

PREZO: 18 €/ persoa