outras actividades

¡RESERVA O FIN DE SEMANA DO 14 AO 16 DE XULLO E VEN A DISFRUTAR DO PINDO!.

Ampliar imagen

Axuntamos aquí o programa lúdico e cultural das xornadas sobre o Monte Pindo, que este ano retrásase ao fin de semana do 14 e 16 de Xullo, con subida, optativa, á mítica Moa, cun recorrido arqueolóxico sobre o rosado "Olimpo Celta"

PROGRAMA DE ACTIVIDADES IX ENCONTRO MONTE PINDO 2017

VENRES 14 DE XULLO

21:00 H. APERTURA DO IX ENCONTRO MONTE PINDO, A CARGO DE TOÑO GONZALEZ (PRESIDENTE DE A.C.D.R. PEDRAMAR), TITO CONCHEIRO (ARQUEÓLOGO) E FELIPE SENEN (HISTORIADOR).

21:30 H. PROXECCIÓN DA MONTAXE DOCUMENTAL DAS OBRAS DE PEDRAMAR TEATRO EN HONOR, LEMBRANZA E AGRADECEMENTO A MANOLITA.

22:30 H. DEGUSTACIÓN GASTRONÓMICA.

SÁBADO 15 DE XULLO

9:30 H. SUBIDA GUIADA O MONTE PINDO.

16:00 H. III TRAIL ENCONTRO MONTE PINDO. SAÍDA CATEGORÍAS INFANTÍS. (*)

17:00 H. III TRAIL ENCONTRO MONTE PINDO. SAÍDA CATEGORÍAS XUVENIL, PARELLAS E ADULTOS. (*)

22:30 H. DEGUSTACIÓN DE RODABALLO E VERBENA POPULAR.

(*) Para inscribirse nas diferentes probas do trail deberase acceder a http://encontropindo.galitiming.com/.

DOMINGO 16 DE XULLO

10:30 E 12:00 H. SAÍDAS DAS RUTAS EN CATAMARÁN POLA RIA DE CEE E ILLAS LOBEIRAS DENDE O PORTO DO SINAL, GUIADAS E DOCUMENTADAS POR TITO CONCHEIRO.

14:30 H. COMIDA DE CONFRATERNIDADE BAIXO CARPA NA PRAZA DA SOLAINA.

16:30 H. CLAUSURA DO IX ENCONTRO MONTE PINDO.

Para resolver dúbidas poñemos o voso dispor o número de teléfono 607724557 (Pedramar)

* Prezos (a xestionar directamente con Pedramar estan na páxina de inscripción, abaixo)

* De ir dende a  Coruña con Amigos dos Museos, sumando autocar, dúas noites en hotel, visitas alternativas para os que non suban ao Pindo, xantares especiais e complementarios cos das xornadas, etc. contactar con Amigos dos Museos de Galicia tfn.-98121010-

Ficha de inscrición actividades IX Encontro Monte Pindo

Cubra o formulario, e envíenolo por correo postal (Praza da Solaina s/n; Antiga Escola Unitaria; 15296 O Pindo) ou por correo electrónico (info@pedramaropindo.org , apedramar@hotmail.com).

Ficha Inscrición Encontro 2017.doc

Fecha: 05/06/2017