próximas xeiras

XA DISPOÑIBLE O PROGRAMA DA VIAXE AO SUR DE INGLATERRA

Ampliar imagen

Baixo estas líneas está a dispor o programa da viaxe ao SUR DE INGLATERRA, CORNUALLES, GALES, LONDRES.... que este colectivo realizará do 10 ao 23 de xuño do 2017. O programa tamén se poderá atopar na sección GRANDES VIAXES.

Como nos distingue trátase dunha viaxe fondamente cultural, diferente, de deseño, antoloxía  de aspectos arqueolóxicos, históricos e fundamentalmente culturais en relación co mundo céltico, occidental atlántico e polo tanto con Galicia. Itinerario feito en base a outro semellante e moi lembrado polo seu éxito, realizado hai xa tres décadas. Programa tamén impreso e máis detallado a disposición de quen o desexe en PORTAS ÁRTABRAS, (Sinagoga 22, TFN-981210101 como en CIBERVIAXES (Federico Tapia 42, TFNO 981216600)

Fecha: 08/04/2017

Archivo PDFPROGRAMA SUR DE INGLATERRA 2017.pdfDescargar ArchivoDescargar