DOMINGO 23 DE SETEMBRO 18: XEIRA PARA ADENTRARSE NA HISTORIA, NA ARTE E NA LITERATURA DE CELANOVA

Aínda podes sumarte a esta viaxe fondamente cultural . Un xeito ameno de adentrase nas arqueoloxías, na arte, na etnografía e moi especialmente na literatura que arrodean á Celanova de Curros, de Celso Emilio, de Ferrín… O  antolóxico xacemento romanizado do que foi Coelernia, Castromao; a torre e a igrexa de Vilanova das Infantas ou da Virxe do Cristal…. E sobre todo canto arrodea ao mosteiro do Salvador de Celanova, verdadeira suma teolóxica das artes de Galicia, relicario de San Rosendo e de San Trocado: os seus claustros, o templo, os retablos barrocos, o coro mudexar…a capela prerrománica de San Miguel en ritmos mozárabes… Sen deixar un detrido recorrido pola vila e polas casas- museo dos poetas…entre otros puntos que complementarán un día inesquecible nese recorrido que leva da Coruña a Ourense. Tampouco faltará un xantar enxebre, xa propio deste tempo de vendima. Esperámoste.