VENRES 23 DE NOVEMBRO: PREMIO PEDRA DO DESTINO 2018 AO CENTRO MANUEL CHAMOSO LAMAS DE ESTUDOS CARBALLIÑESES

Ás 20 horas no noso espazo de cultura  “Portas Ártabras” o historiador e presidente do  Centro de Estudos Carballiñeses, “Manuel Chamoso Lamas” o profesor Xosé Luis Sobrado, acompañado de membros do mesmo,  recibirán o “Premio Pedra do Destino 2018”, que Amigos dos Museos de Galicia acordaron conceder a este colectivo  pola súa constancia, estudo , divulgación e posta en valor do patrimonio cultural das terras do Carballiño.  Galardón anual que nesta ocasión consiste en 1500 euros para a súa actividade, así como un valiosísimo exemplar da primeira edición, ano 1677 de “Fundación del Monasterio de N. S. de Oseira” de Fray Tomás de Peralta, entre otros utis de interés etnográfico en relación con estas bisbarras ourensáns, material a fin de complementar aspectos museísticos dos centros que propicia este colectivo.

Neste  mesmo acto Xosé Luis Sobrado introducirá aos fins do colectivo carballiñés, a súa actividade e á historia destas terras que abren a varios ribeiros: Barbantiño, Arenteiro, Avía…

Acto aberto a todos cantos desexen asistir.