DOMINGO 9 DE SETEMBRO 18: XEIRA Á RIBEIRA SACRA DO BIBEI

Está aberta a inscripción para participar nesta viaxe cultural que dende a Coruña nos levará a Terras de Valdeorras, a Rúa, Ribeiras do Sil e do Bibei. Paisaxes cos seus solprendentes codos e socalcos de vides e soutos; visitando o Santuario das Ermidas, o Bolo, o seu castelo e aldeas do concello da Veiga… camiños montesíos que levan a Trevinca e á Serra do Eixo.

E Como nos caracteriza non faltará o xantar enxebre, o humor e explicacións que abondaran e todos os aspectos culturais, arqueolóxos, históricos, etnográficos, paisaxísticos…humanos: sobre a á Via Nova o ucamiño romano de Astúrica a Bracara, dos ermitaños cristianizadores, dos fuxidos máquis e da sua "Cidade da Selva"….

Ven a esta xeira insólita e que complementa outros itinerarios polas Ribeiras Sacras das provincias de Ourense, Lugo e León..