DOMINGO 15 DE XULLO: XEIRA ÁS TERRAS ASTURIANAS DE NAVIA

Xeira que nos adentrará nas viciñas terras asturianas de Navia, a fin de coñecer non somentes aspectos da súa Arqueoloxía, Historia, Arte, tradicións do  ma, e sobre todo da súa gastronomía… senón tamén o seu exemplar xeito de xestión do patrimnio cultural como recurso identitario e turístico. O Castro dee Coña, Navia, Porto de Vega, os seus museos, entre outros puntos das ribeiras do Navia e  mesmo do Eo.

Non perdas esta oportunidade se sumarte a unha xeira, cultural, lúdica, apropiada para estes días longos e soleados de xullo, á beira do mar, por bosques e entre a frescura de ríos, regueiros e fervenzas.

Para anotarse ou máis información contactar con PORTAS ÁRTABRAS: 981210101, mesmo ao tefn. 630930298